Where's the place for me?

 



Emellanåt har jag en sån enorm längtan efter något, vad vet jag inte. Allt för ofta undrar jag om det är här jag hör hemma? Jag undrar vad som komma skall. Jag vill så mycket, så många planer, men som inte går vägen. Jag måste lära mig att allting tar tid, varje mål jag har i livet innebär även en lång väg att gå. Jag hatar att vänta, att bara stå och stampa, se hur tiden passerar. Jag vet att en dag kommer jag uppnå alla mål jag har, det gäller bara att kämpa, ta sig förbi alla hinder. Jag är stolt över hur långt jag kommit, men kan inte sluta undra, vad det är som gör att allt känns så fel? Har jag gjort rätt? Tog jag verkligen rätt väg, eller borde jag fortsatt på samma som innan? Kunde det ha varit annorlunda? Till det bättre? Till det sämre?
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: