Vilken dag!

Har haft fullt upp idag! Började imorse med lämning av lilleman till dagis, sen till handen för att möta upp Erika. Väl där shoppades det en massa, bland annat världens snyggaste shorts som ni ser på bilden, helt kär! Köpte även presenter till Casper som blir ett på lördag, present tills Mario som fyller 26 på onsdag, inflyttningspresent till Monnie som jag ska till på lördag kväll, samt present till Milo bara för att, haha. Ett as snyggt linne fick också följa med samt en ny parfym. Gjorde av med allt för mycket pengar, som vanligt när jag är med Erika typ, haha. Men så värt det! Sen blev det ett kvällspass på jobbet och nu är jag i full gång med att plocka här hemma. Ska ta disken en snabbis å sen dimpa ner i säng. Imorgon blir det upp tidigt igen för ännu ett pass, fy fan vad jag trivs bra på mitt nya jobb! Att det kommer in dubbla löner på kontot imorgon gör det hela ännu bättre, men bäst av allt är nog alla mina nya arbetskollegor. Ni är fan guld värda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: